10 saker jag vill göra innan jag dör: 
  • Bo i Paris eller Frankrike en kortare längre tid. 
  • Gå på Beckmans designskola
  • Ha en liten hund (gärna en pudel)
  • Resa till storatäder (som Rom, San fransisco, London, New York, Paris)
  • Ha en egen modevisning/utställning
  • Gifta mig
  • Få barn
  • Simma med delfiner
  • Diskutera något roligt/intressant med en fransos på franska.
  • Se ett norrsken

9 saker om mig:
  • Jag är effektiv och noggrann när det gäller skola och jobb men lat när jag är hemma.
  • Jag hatar magsjuka.
  • Jag kan verka blyg.
  • Jag mår illa av att hoppa studsmatta och blir lätt åksjuk.
  • Jag tycker inte om att brya en nagel 
  • Jag skulle klarar inte av att se folk bita på naglarna
  • Jag kan dansa bugg.
  • Jag gillar inte kaffe.
  • Jag älskar kombinationen av hallon och laktris.

8 länder jag skulle vilja besöka:
  • Frankrike (igen och igen)
  • Italien 
  • Korsika (om det inte räknas ihop med Frankrike)
  • Malta
  • USA
  • Storbritannien
  • Irland 
  • Norge 

7 kändisar jag tycker är bra:
  • Agnes Carlsson
  • Hilary Duff
  • Tim Gunn (från Project Runway)
  • Tyra Banks 
  • Jennifer Lopez
  • Alizée
  • Ashley Olsen 

6 serier/tv-program jag aldrig missar:
  • Project Runway
  • Revenge
  • Top model 
  • Vänner
  • Förhäxad
  • Melodifestivalen/ Esc

5 saker du aldrig skulle vilja göra:
  • Åka fritt fall
  • Vara med i krig/gör lumpen
  • Klappa en spindel
  • Övernatta i en djungel
  • Hoppa bungyjump

4 Saker jag köpt den senaste månaden: 
  • Beiga jeans
  • Bikini
  • Svart bälte 
  • Peplumtopp

3 sätt att få mig att le: 
  • Överraska mig
  • Säg något roligt
  • Ge mig en komplimang

2 gamla favoritlåtar:
  •  Ella elle l'a 
  •  Voyage voyage

 1 sak folk inte visste om mig:
  • Jag gråter varje gång jag ser Titanic och hör låten "my heart will go on".

 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0