Ikväll har jag jobbat ett extra kvällspass som gick fort. Före det var jag hos Niclas hela morgonen. Jag åkte dit igår eftermiddag - mellan åskdundren och innan skyfall. Sen lagade vi middag och kollade på Pearl Harbour - som jag måste tilllägga var en onödigt lång film, hela 3 och en halv timme! Men den var ändå bra för jag höll mig vaken. Sen Imorse åt vi frukost framför en annan film.
 
Som ni ser på bilderna över snodde Niclas katt Pricken, Niclas säng hela lördagen. När vi skulle sova låg han fortfarande där och lyfte man bort honom kom han tillbaka. Han bredde verkligen ut sig dessutom och låg på allt mitt täcke. Vilken katt! Har aldrig sett honom så kelig. Jag vaknade inatt av att han var borta sen men han kom han tillbaka. Haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0