Igår var jag på bio med Niclas och Robin ( Pojkvän och lillebor). Vi såg filmen " Now you see me". Före bion var Robin och jag på stan en stund medan Niclas hade körlektion. Efter det mötte vi upp Niclas och köpte mat och satt oss ute och åt. Jag valde samma sallad som jag åt när jag träffade Ellinor för några veckor sen. Till bion sen åt jag varma chips och drack en aloveradryck. Det var ett tag sen nu.
 
Det där var andra gången jag var på bio på två veckor men så blir det ibland. Före det var sista gången jag var på bio i november förra året. Då med Sara och Ninni på Breaking Dawn part 2.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Tack så mycket! Hoppas allt är bra med dig :)

2013-07-24 @ 12:46:28
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0