I brist på bilder tog jag en konstärlig bild på sommarkvällen från fönstret.
 
Idag har jag abretat min sista schemalagda dag utav de här fem veckorna. Tänk var tiden har gått fort! Det känns lite tråligt att sluta nu när man kommit in i arbetet och rutinerna. Jag har dessutom lärt mig mycket på dessa veckor. 
 
Idag jobbade jag från 8 - 6 och igår från 11 - 21. Så nu är jag lagom slut. Eftersom det ska bli skönt att få sova ut imorgon och ha lite sommar firade jag det och att jag jobbat på de här veckorna med tacos till middag när jag kom hem (som mamma hade gjort till mig). Nu är det lördagskväll för mig och inte söndag. Men ja det är ju faktiskt sommar!
 
 //Elaine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket, :) Vad har du hittat på för skoj idag?? =) Kram!

2013-07-22 @ 16:24:56
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0