Ursäkta den dåliga skärpan... 
 
Den här grå dagen har spenderats i stan med lillebor. Först med en snabb runda på ett köpcenter. Efter det tog vi en promenad till mormor och morfar där vi fick en liten lunch och fika. Sedan fortsatte vi promenaden ner på stan där vi också gick ett bra tag och gjorde lite små ärenden.
 
Vi köpte Frozen yogurt. Jag har velat smaka det så länge. Som ni ser valde jag yoghurt med jordgubbsmak, minimarshmallows och geléhallon. Det var riktigt gott och jag har redan bestämt vad jag ska välja för topping nästa gång. haha. Det känns bra att det är mindre fett  (även om toppingen väger upp lite) men minst lika gott som mjukglass!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Dana

Åh vad gott!

2013-06-26 @ 18:15:22
URL: http://danaaa.blogg.se
Postat av: △ ida.

åh vad gott!! c:
sv; tack så mycket! :}

2013-06-26 @ 19:42:39
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0