Klänning - H&M / Tights - Kappahl / Bälte - mammas gamla / Sandaler - Bikbok / Solglasögon - Jysk /
 
Jag älskar verkligen den här klänningen och skorna. Det är en av mina absoluta favoritplagg och likså sandalerna. Bekväma är de också för att vara så höga. Förra året använde jag klänningen vid lite finare tillfällen men igår använde jag den i skolan. Det var ju faktiskt sista fredagen i gymnasiet och en riktig sommarvärme.
 
Idag är det första juni och vädret är lika som igår. Jag ska försöka vara ute, förbereda mig för studenten och sommarjobbet. Jag skulle också vilja träffa Niclas och hundarna men han kan ha en förkylning så vi vet inte hur bra det är att vi ses nu. Dock har pappa fått mammas förkylning och jag kämpar för att inte få det. Vill inte var sjuk på studenten!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0