Det känns som att måndadens beroende får bli aloeveradrycken. Precis som förra veckan var jag i måndags riktigt sugen på det och redan inom loppet av en halvtimme hade jag nästan druckit upp den. Jag som inte var förtjust i aloverabitarna första gången jag drack den älskar nu det. Dock är nog smaken med Gojibär en aning godare men den här, med smak av vindruvor, är inte dum den heller!
 
Förrutom att den innehåller 50 & aloevera så innehåller den också honung och fruktsocker. Superbra alltså! Jag borde nästan börja ta betalt för den reklam jag gör nu. haha
 
Någon mer än jag som är förtjust i denna dryck?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar den drycken!

2013-03-17 @ 14:36:19
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0