Igårkväll var jag, Niclas och hans föräldrar och såg musikalen Legally Blonde som vår kompis Markus var med i. Musikalen var bra och lika som musikalen som visas på brodway. Alla var riktigt duktiga men Markus var helt klart stjärnan. Han hade fyra roller och alla gjorde han superbra! Extra kul var det att se honom dana riverdance. haha. Dock var jag trött efter då den var hela tre timmar lång med paus.
 
Så det blev ett bra avslut på en dag som för min del inte var så bra. Det var helt enkelt inte min dag. Men idag skiner solen så jag hoppas att den blir bra.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Fanny Saarela

Jag följer dig också nu, blev nummer 9! :)

2013-03-03 @ 12:36:24
URL: http://saarelas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0