Wrapped with Love av Hilary Duff
 
Jag tänkte att jag skulle visa en lite bättre bild på min favoritparfym. Dock har den ju ändrat doft nu och jag är så arg på mig själv som lät den stå i solljus. Sen anar jag också att den var ganska gammal när jag köpte den, vilket var 2008 eller 2009 tror jag. Då var det den sista som de sålde eftersom den skulle sluta säljas i Sverige och det verkar som att de slutat tillverka den överhuvudtaget. Därför är det så otroligt synd om den nu inte finns längre.
 
Men jag är och var riktigt glad när jag lyckades få den sista inne på kicks, för då hade jag velat ha den ett bra tag!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Othilia Li

Söt blogg!

2013-03-03 @ 20:32:16
URL: http://othiliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0