Dagens outfit - Jeans - Bikbok / Caridgan - Ellos (Josefssons) / Skor - Reebook / Linne - Vet inte.
 
Idag har jag försökt plugga. Dock går det inge bra för mig att plugga större saker hemma. Tiden går och jag kan inte koncentrera mig. Men jag har också svårt för att jobba med folk omkring mig också. Lite har jag fått gjort i alla fall om man ska vara positiv. Hur som helst var jag också ut på en promenad med mamma före middagen, som vi sen kom hem till. Det kändes verkligen som en sommarkväll att sitta och äta där ute i solen.
 
Nu på kvällen har mamma och jag hållt på och pysslat med en sak till min studentskiva. Jag kan sänga att detta innefattade en symaskin (som väldigt gärna ville krångla).
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0