Blus - H&M / Jeans - H&M / Skor - Scorett / Tjockt armband - Clair's i Paris / Örhängen - Paris / Smalt armband - H&M / 
 
Idag har jag kännt mig lite cowgirl chic i mina nya blus och jeans med lite slitningar. Både knytningen och mönstret känns lite Western och sen tycker jag att det är snyggt med oreanga och brunt tillsammans.Träsmyckena kanske bidrar ännu lite till cowgirlkänslan? 
 
Både örhängena och det tjocka armbandet är dock från Paris. Vad affären hette där jag köpte örhängena kommer jag dock inte på just nu. Men jag minns vilken gata butiken låg på - Boulevard Saint- Michele, nära Jardin de Louxembourg. Åh nu börjar jag längta till Paris igen!!
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0