Bild från i söndags.

Jag känner mig otroligt stressad nu. Jag har ett paket att länmna till posten, ett hemptov att göra klart, ett beslut att ta, mitt rum att städa, ett prov och en inlämningsupg att göra nästa vecka, en sak ang sommarjobbet att göra mm. men det gäller att ta en sak. Taget antar jag. Men I natt hade jag en otroligt stressigt och jobbig mardröm. Det gjorde mig ju inte mindre stressad. Men förhoppningsvis blir allt lite lättare efter att jag har redovisat två arbeten idag.

Så det kan också bli att jag bloggar lite mindre någon dag nu, men fortsätt kika in här varje dag. Jag lovar att det inte alls blir långvarit, bara lite segt.

//Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0