Oj här har det inte bloggat något sen igår ser jag. Men jag har haft fullt upp de senaste 24 timmarna. Imorse åkte jag t.ex till stan med mamma en snabbis. Det känns som att jag inte gör något annat än att leta studentkläder, räkna på ekonomin och gråta över hur dyrt och stressigt allt är just nu. Men det blir förhoppningsvis bättre månader.
 
Hur som helst kom jag hem med tre påsar. Den ena hade jag dock redan innan jag åkte. Den ovanligt fina påsen från Gina är något nytt ( ska visa inom kort)  och från h&m blev det bara strumpbyxor och genomskynligt bh-band. Men det blir pengar ändå, och än är jag inte klar med alla inköp...
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: jaa, det var supergott :) och härligt med shopping! =)

2013-05-04 @ 16:55:57
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: thea

Minns precis vilken stress det där med studentkläder är.. jag hoppas det blir bättre snart! :)

Sv: Okej, va spännande, vad är det för slags klänning du syr?

2013-05-04 @ 17:58:07
URL: http://tthea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0