När jag kom hem idag hade mina liner kommit. Jag beställde dem i söndags så leveransen gick fort och jag sparade 200 kr på detta.
 
Så trött som jag har varit idag tror jag aldrig att jag har varit. Jag höll på att somna både till och från skolan (det gör jag aldrig). Sen när jag kom till skolan hade jag två prov efter varandra. Det sista var knappt någonting men det första var ganska långt och det var jobbigt när jag var så trött. Men jag tog mig igenom det. Annars har jag också samlat ihop mina designgrejor inför en utställning i slutet av veckan.
 
 Nu blir det annanas och lite avkoppling. Sen ska jag se om jag orkar iväg på skivstångspass.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0