Mitt och Amandas bord, mitt är till vänster. Ska visa bättre bilder sen.
 
Idag har jag haft elevexpo/vårutställing i skolan - något so jag sett fram emot alla de här tre åren. Vi visade upp de vi gjort de här tre åren och det delades även ut på stipendier, men inte till oss på design. I all fall kom mamma, pappa och Robin (lillebror) och tittade. Sen åkte vi hem och åt middag ute i solen. Nästa vecka är sista veckan i gymnasiet för mig. Det är sorgligt och jag vill bara att den ska vara bra och fin. Sorgligast är nog att de fina lokalerna inte kommer vara en skola längre...
 
Annars så längtar jag efter Niclas. Jag hade hoppats att han hade kunnat kommit på utställningen men hade hade teaterföreställning med sin klass, som tidigare i veckan. Jag såg den i onsdags. 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

2013-05-30 @ 06:36:25
URL: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0