Trots allt måste man ju vara glad och le, annars känns bara allt tråkigare.
 
Imorse hade jag min näst sista lektion, den både hjälpte och stjälpte mig. De senaste dagarna har jag försökt förstå franskan i helhet bättre men det är inte roligt när man sen ändå inte har förstått på lektionen. Men det handlar om att det är så mycket att förstå och kunna utantill. Det känns inte bra inför tentan. Jag är faktiskt rädd (om man kan säga så?), rädd för att inte ha kontroll.
 
För att tänka på lite annat strosade sen jag på stan hela eftermiddagen, för att kika efter julklappar bland annat. Jag gick i 3, 5 timmar och när jag kom hem värkte benen men då stack jag på träning. Värken släppte under träningen, men nu är den tillbaka.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0