Bild från www.shemagasin.ca. Fina Paris och eiffeltornet! Oavsett vad jag tycker om franska nu efter allt så älskar jag fortfarande Paris, kommer alltid att göra det.
 
Ikväll har jag kännt mig så himla trött och orkeslös. Jag var iväg på en grammatiklektion på morgonen, efter det uträttade jag ett ärende på stan och sen for jag hem. Men sen så slog tröttheten till efter lunch. Jag hade tänkt att plugga mycket men jag hann bara läsa några sidor. Sen tog jag mig i alla fall iväg på ett träningspass ihop om att få upp energin. Men det hjälpte inte, jag var lika slut under passet och nu efter. 
 
Nej nu ska jag bara bädda ner mig och hoppas på att morgondagen blir en bättre dag.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0