Oj vad allt snurrar i mitt huvudet. Jag är verkligen påverkad och stressad utav tentan nu i veckan. Så jag tror inte att jag kommer uppdatera så mycket tills att tentan är ur vägen (i alla fall tills omtentan om det blir så). Dock så har jag lite tidsinställde inlägg som kommer upp de närmsta dagarna medans jag pluggar fransk fonetik för fullt.
 
Hur som helst så har jag varit till mormor och morfar idag och ätit smörgåstårta. Den var supergod! Dock satt jag och pluggade nästan hela tiden och när jag kom hem fortsatte jag fast att jag var helt slut. Jag vet att det kanske inte var någon vits med det men jag hade inget att förlora och NU får jag vila.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0