Jag idag.
 
Idag har jag haft en lektion på förmiddagen, efter det stannade jag kvar en kort stund och bland annat åt lunch. Sen har jag också hunnit repterarat och pluggat lite plus varit på träning. En inte så speciell dag med andra ord, ungefär som gårdagen.
 
Däremot så tror jag att jag drömde något konstigt natten till idag. Srax efter att jag hade somnat ringer min väckerklocka, eller så drömde jag att den ringde, det är mest logiskt. Men det känns som den ringde. Men jag slog i alla fall av den så då blev jag jätteförvirrad över om det var natt eller morgon också rädd av någon annledning (ni vet hur konstigt allt kan vara bär man vaknar på natten, lite kusligt var det). Men det har verkligen blivit något konstigt med mig och väckarklockan den sista tiden. En morgon vaknade jag och såg att den var avstängd. Jag hade inget minne av att jag hade stängt av den det men min lillebror hade hört någon göra det så jag gjorde väl det i sömnen. Haha
 
 // Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0