Fina höstbilder som jag tog idag. Tänk att alla löv har fallit på vissa träd...
 
Idag har jag kännt mig effektiv och gladare än tidigare i veckan. Jag började morgonen lungt och sen åkte jag till skolan tidigare för att läsa igenom lite Saker.Sen hade jag en uttalslekton i något som kallas språklabbet ( Det var den sista språklabbslektionen t.o.m). Innan jag åkte hem fixade jag lite ärenden på stan.
 
När jag sen kom hem drog jag direkt ut på en härlig sprintur i det soliga vädret. Jag har sedan dess och den goda middagen städat lite. Men jag blev helt slut efter springturen så det känns som att jag kan somna när som helst. Men så är det väl på fredagar? Eller är det bara jag? Haha
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder!

2013-10-25 @ 21:25:42
URL: http://citronerochmakaroner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0