Så här ser min mobil ut nu när jag har stylat den lite. Jag valde att zooma in Niclas på en bild på oss, göra om den till svartvit och lägga som bakgrundsbild på den låsta skärmen. Jag tycker det blev snyggt till både mobil och skal (jag ska visa skalet bättre sen). Sen tycker jag att det är en så fin bild på honom.
 
På tal om oss, så har vi varit tillsammans i 2 år och 11 månader idag. Det är inget att göra en stor grej av idag men om en månad är det tre år, så då ska vi fira.
 
Som bakrundsbild på hemskrämen valde jag en bild på Paris från google. Jag älskar färgerna, luset och att man ser att det är Paris, fast att eiffeltornet inte är i foccus.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0