Jag är tillbaka!
 
De senaste dagarna har jag haft beslutsångest och varit orolig över hela franska kursen. Men ikväll känns det bättre då jag har bestämt att jag ska läsa kursen på halvtid istället. I och med det kommer jag fokusera på grammatiken och fonetik nu i höst. Sen i vår kanske det blir skönlitterära texter och Kultur och samhälle. Visst känns det lite tråkigt och det var motidigt att ta det beslutet men nu när jag gjort det mår jag bättre. 
 
Detta "firades" med räkmackor på balkongen till middag och med Polly till efterrätt. Super bra fredagskväll trots stressen tidigare i veckan och under dagen. Jga såg förrestern en film på franska idag och tidigare i veckan läste jag ur samma roman. Jag är faktiskt stolt över mig själv som tagit mig igenom min första franska roman på två veckor!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0