Idag har verit en riktigt kall och jobbig dag. Jag var trött redan när min första föreläsning på två timmar började. Sedan åt jag inte så mycket till lunch, förrutom macka och frukt, så under delprovet i slutet på eftermidagen kände jag mig helt slut och yr. Under delprovet fick jag också bekräftat, som jag trodde, inte kan det som jag borde kunna nu...
 
Mellan föreläsningarna var det i alla fall en liten kort presentation om Instutut de Touraine i Lorriedalen utav en kvinna som kom därifån, självklart pratade hon franska. Men det är riktigt mysigt att höra en riktig fransos/fransyska prata, trots att man kamske inte fattar allt. Jag blev också lite sugen på att åka till Loriedalen.
 
Nu ska jag plugga och sen dra iväg och träna skivstång innan det är tv-kväll!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0