Just nu är allt välidgt tungt och stressigt. Just därför har jag inte hunnit blogga så mycket som jag brukar tyvärr. Jag har i alla fall varit på föreläsningar och lektioner både idag och igår. Något mer hinner jag inte göra om dagarna. Jag träffade förresten på min franskalärare från ett år på gymnasiet igår. Hon jobbar där på universitetet och jag fick höra att hon försökte fixa ett stipendium i franska till mig innan studenten, men det gick inte. Det gjorde i alla fall mig glad att höra, speciellt nu.
 
I går köpte jag med mig jordgubbar och hallon hem. Det är ju somrigt nu så jag blev sugen på att ta vara på det sista utav sensommaren.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Simon G

Åh mumsigt, håller lite till på sommaren alltså hehe. :)

2013-09-06 @ 13:01:21
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0