Idag pluggade jag fransk grammatik på förmiddagen och på eftermiddagen försökte jag läsa en roman i franska Men det är jobbigt när man måste avbryta och slå upp ord. Men så är det ju att lära sig ett språk. Jag bara hoppas att allt klarnar nästa vecka förövrigt.
 
I alla fall så var jag iväg till Niclas på kvällen. Hans storebror fyllde år så deras släkt var där och åt smörgåstårta och tårta. Jag hade med mig ett litet paket men en chokladkaka och trisslott. Han vann faktiskt 30 kr på den. Hur som helst blev det en kvällspromenad med hundarna solnedgången innan jag åkte hem.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Sv; Visst är den! :)

2013-09-09 @ 08:49:21
URL: http://elinviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0