Idag har jag haft min första tenta ( I grammatisk terminologi). Jag trodde inte att jag skulle kunna något men jag försökte och skrev något på allt i alla fall, sen om det var rätt får vi se sen, om jag ska göra om den eller inte. Just nu orkar jag inte tänka på något. Förrutom att jag måste sätta mig och läsa ut en roman och plugga fransk grammatik. Därför gör jag det istället för tränar ikväll och sen ska jag belöna mig själv med Hollywoodfruar och Project Runway.
 
Jag fick förresten ett paket idag. Jag ska visa innehållet så fort jag har tid. Det är tyvärr lite tight om det nu tyvärr.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas tentan gick bra :)

2013-09-18 @ 11:49:36
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0