Jag har inte kännt mig så här glad idag.
 
Usch vilken känslomässigt jobbig dag det här har varit. Jag har försökt att plugga men det är faktiskt så att när det är så mycket att göra stänger jag igen och får panik. Det har jag alltid fått så nu när det både är en hög nivå och snabbt tempo blir jag mer stressad än jag blivit förrut. Jag vill kunna ha ett liv utanför pluggandet men det verkar inte gå...ska jag behöva plugga istället för att sova?
 
Så ja denna onsdag har inte varit en så bra onsdag... Jag ligger ändå efter massa I pluggandet.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas att det snart bättre!:-)

2013-09-19 @ 20:37:33
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0