Imorse åkte jag från Niclas vid nio. Före gick vi och hälsade på lammen som vi också träffade på igår. Den här gången var de upp och gick mer.  Det var förövrigt en otroligt fin morgon. Älskar fåglarnas kvitter, lugnet, solen, grönskan, vattnet och lammen.
 
Vid 10 kom jag till skolan så jag satt mig och pluggade i två timmar då innan det var dags för lektion. Två timmar senare gick jag ner på stan i värmen och köpte mig en grej från Glitter. Självklart hade jag beslutsångest före trots att jag trodde att jag visste vad jag skulle ha innan jag gick dit.
 
Nu ska jag tillslut avsluta dagen med ett träningspass. Det gäller att passa på nu innan säsongen är slut!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0