Mellvin var så slut utav värmen men skulle ändå envisas med att ligga så där hela tiden. Haha
 
Igår jobbade jag den sista av fyra dagar i rad. Det innebar att jag jobbade från 8-18. Sen skyndade jag mig hem för att äta middag, duscha och packa. Vid 7 kom Markus och Fredrik och hämtade mig och så åkte vi till Niclas. Vi spelade Alias (det var riktigt jämt!) och kollade på "The Great Gatsby".
 
Sen idag vaknade jag hos Niclas, fick sova ut och ha en riktigt lugn dag. Vi väcktes av två pudlar, kollade på The Nanny och satt ute i solen hela dagen. Det kändes ju verkligen som sommar! Det blev också årets första grilllning på eftermiddgen. Tillsist åkte jag hem och Niclas ut till skolan. Jag tog mig sen iväg och tränade ett svettigt träningspass och nu blir det tv-mys.
 
...och så var denna påsk slut! 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

så söt hund :)

2014-04-22 @ 00:30:34
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0