April har gått rysligt fort och våren (och nästan sommaren) kom hit med dunderfart. Detta har jag hunnit med under månaden som gått:
 
Förnyat mitt pass
Träffat Amanda för en Powerwalk och fika
Jobbat massor -specillet vid påsk
Pluggat - (Stressar som bara den inför tentan)
Varit ut till Niclas på skolan 2/3 gånger, bl, a hälsat på lamm.
Firat påsk med släkten.
Firat min faster som fyllt år.
Ätit första glassen för i år. 
Ätit grillat för första gången för i år.
Suttit ute i solen, på balkongen för första gången i år. (20 grader och strålande sol i April!)
Varit till universitetet några få gånger.
Haft filmkväll med Markus, Niclas och Fredrik.
Firat sista april/ Valborg (Eller det gör jag rättare sagt idag)
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0