Den här helgen har gått otroligt fort. Igår fyllde min faster år så då var familjen och farmor dit för att fira henne. Vi fick en troligt god smörgåstårta av skaldjur och sen fika på det. Efter det åkte jag vidare till Niclas. Jag var framme där tills vädret blivit molnigt och de hade spelat klart en brännbollsmatch. Då åt vi middag och kollade sen på TV.
 
Idag tog Niclas bussen med mig in till stan och sen vidare hem. Han mötte upp en kompis och jag gick hem och åt middag, samt pluggade. Jag försökte också gå igenom massa papper. Så nu har jag precis gjort det och hjärnan har gått på högvarv. Därför förtjänar jag från och med nu en söndagskväll nu.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0