Cocoo.se - 195 kr / 295 kr /195 kr 
 
Detta stavas PERFEKTION. Färg och maffiga diamanter är det bästa som finns när det kommer till örhängen enligt mig. Det ska gnistra och synas!
 
Synd bara att de här örhängena är för dyra för att bara köpa sådär. Det tycker jag i alla fall. Det är en annan sak om man har ett speicellt tillfälle då man ska ha dem. Men annars önskar jag mig gärna ( Speciellt de till vänster och de mittersta) i tidig födelsedags present ( Fyller år i Augusti) eller bara ändå ;) 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Charlotta Hägg

Sv: Jaa, hur mysigt som helst :) och jättefina örhänge, vill verkligen ha ett par rosa :D

2014-04-07 @ 11:55:03
URL: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0