225 kr (ord.450 kr) - Twilfit 
 
Jag har aldrig handlat något på Twilfit förrut men i söndags blev första gången. Jag hittade ett underbart sett på rea. Snacka om att kvalitén kändes perfekt. Sen ett extra plus för variationen och inslagningen med ett fint silkespapper.Jag har inte trott de bra recensionerna jag hört om dem förr . Jag har trott att de varit för bra för att vara sant.Men dit lär jag definitvit gå dit igen (när det blir är rea) och de här kommer bli stora favoriter så fint och bra som det är.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

snygga!:) hoppas att du har haft en fin helg med massor av glädje och skratt!♡

2014-04-13 @ 16:24:15
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0