Igår tog jag en rask promenad som jag varvade med lite springning på förmiddagen för att göra någonting av dagen och dessutom komma igång med träningen (längtar tills passsen drar igång igen snart). Sen värmde jag en god mozzarellapizza innan jag åkte iväg till Sevana. Hon hade en liten anvskedfest eftersom hon åker till Paris och pluggar nu i september.Först var det bestämt London för att plugga Mode. Visst var jag avundsjuk då men nu är jag såklart ännu mer avundsjuk. Hoppas hon får det auper i Paris i alla fall.
 
Hur som helst åkte Josefina och jag dit. Jag köpte med mig toblerone och ett halsband (Näst sista bilden). Det var mycket trevligt och Sevana bjöd på friterat och cupcakes! Ni ser lite bilder över. Sista bilden är ju den bästa selfien! 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0