Min kamera på ipaden är verkligen inget att hurra för...
 
Imorse kl 8, skrev jag sista tentan! Så nu är det bara att ta jul och vänta på resultatet och kanske ta nya tag... Hur som helst var jag helt utmattad efter (Tentan var på 16 sidor och jag skrev minst 800 ord). Så efter en promenad in till stan med Ellen åkte jag hem. Väl hemma sommnade jag och sen har jag bara haft en lugn kväll. De andra skulle gå ut ikväll och fira. Jag hade tänkt och velat följa med men det passade inte in så bra. Vilket var tråkigt ändå.
 
Det var förresten tur att jag kom upp imorse. På någon konstigt sätt vaknar jag 10 min efter att klockan skulle ha ringt och flyger upp. Jag har inget minne av att jag stängt av klockan men sicken tur att jag vaknade själv! 
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0