Idag har det varit en solig och kall dag så jag tog självklart en promenad. Soliga dagar känner jag mig tvungen till det. Annars har jag pluggat hela eftermiddagen med fransk radio på i bakgrunden. Jag gillar att ha fransk musik på ibland när jag pluggar - om det inte gäller att läsa en text. Däremot vill jag inte höra svenska då. Det blir förrvirrande för gärnan när man läser franska. Engelska funkar konstigt nog bättre.
 
Hur som helst har jag också varit och tränat nu på kvällen. Snart är träningen slut så det är bäst att passa på. Efter en dusch ska jag nu se på Project Runway. Det började en ny säsong (13) i måndags som jag ska se ikapp några avsnitt utav. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0