Beskriv 2014 med tre ord. Roligt, lärande, tungt.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flög utomlands med Niclas.

Vilka var höjdpunkterna under året?  Resan till Paris Maj, Resan till Gotland i Juli, Min 20-årsdag och att jag klarade sista tentan nu i December.
 
Vad är din största framgång 2014? Att jag blev klar med franska kursen och åstakom något som jag för ett år sedan trodde var omöjligt.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Resan till Paris, kläder och en ny dator.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?  "Magic in the air" med Magic System, "Dernière danse" och "Ego" med Indila.
 
Vem har du umgåtts med mest?  Niclas, min familj och Niclas familj. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?  Att jag hade tagit körkort, som var mitt nyårslöfte (men jag har inte gett upp för det).
 
De bästa nya människorna du träffade?  Ellen och några andra på franskakursen.
 
Favoritprogram på TV?   Pretty little liars, Project Runway, Reveng och En plats i solen.
 
Bästa boken du läste i år?   Förrutom "Bonniers franska grammatik" (som jag hade men sen lärde mig att älska) "Cecile est Morte" med George Simenon. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Var hemma och firade med Niclas och släkten.
 
Högsta önskan just nu - Att allt ska ordna sig i framtiden med jobb och boende bl.a.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?  Jag klarade franskakursen som jag trodde var omöjlig och därför ska jag tro på att jag klarar allt annat också.
 
// Elaine
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0