I Januari var/kom det snö. Jag började första dagen på året med att jobba. Sen var jag på knutmasso (de utklädda gubbarna), var ut till Niclas på Wik, köpte ny kamera och dator och Niclas klass hade ett gig på en restaurang/bar. Både Niclas föräldrar, bror, morbror, morföräldrar, jag och mamma gick dit för mat och att lyssna på dem (Niclas spelade Nyckelharpa för första gången, tror jag). 
 
Februari 
 
 
I Februari började jag på universitetet igen så Sevana och jag satt på bilioteket och pluggade en dag. En annan dag träffade jag Maria för fika. Vädret var dock upp och ner. En dag var det strålande sol och gräs och nästa fullt med snö. Jag la in en bild på Pricken också. Han dog tyvärr i våras...
 
 Mars 
 
 
I Mars tonade jag håret igen. Ellinor och jag var till Kista för Attitude Stockholms Mode och skönhetsmässa. Sen fyllde mormor och morbror år, som alltid en helg efter varandra. Därför blev det mycket tårta. Vädret började bli vårigt också så jag åt årets första glass efter en promenad i vårvädret. Sen var också Sevana, Josefina och jag på fransk bio med Alliance Francaise. 
 
 
 April 
 
I April firade vi påsk hemma. Jag jobbade större delen av den (sammtidigt som jag fortsatte plugga 2/3 dagar i veckan hela våren). Niclas och jag njöt av våren ute på Wik vid hans elevhem bland de nya och söta lammen, En dag bjöd jag över Amanda hem till mig för kladdkaka och en långpromenad. Tillsist så firades sista april ute på Wik med Niclas, en god middag och en majbrasa. Kvällen avslutades sen med snö (!).
 
Det var första årsresumén av tre. Tänk att snart är ju året slut!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0