I Maj var det öppet hus på Niclas folkhögskola så jag var dit i sommarvärmen, firade morsdag hos mormor med smörgåstårta, hade slutspurten av plugget. Jag klarade äntligen tentan och belönades med resan till Paris tillsammans med Niclas. Vi hade det så härligt i världens finaste stad!
 
 
I Juni fyllde Niclas 20 år, jag jobbade halva månaden, vi var och shoppade i ett klädvarhus. Frida, Linnea och jag var på bio och sen firade vi midsommar,både hos mig och hos Niclas. Men det var också den tyngsta månaden på det här året av personliga skäl. Blev otroligt rädd för en grej som hände min pappa.
 
 
I Juli fyllde mamma och pappa år. Det firade vi med att ta iväg de äldre på utflykt och fika. Niclas kör hade premiär på Les Miserables som mamma, Nea och jag var på. Vi hade grillkväll med gänget. Jag och Amanda var till havet och badade. Vi från franskan hade en picknick. Sen i slutet på månaden åkte jag till Gotland med Niclas familj + hans brors flickvän. Förrutom detta jobbade jag halva månaden, som månaden innan. 
 
 
I Augusti var jag precis hemkommen från Gotland men Niclas och jag åkte ut till havet för "båtfestival" direkt,. Sen fyllde jag 20. Jag hade både ett kalas för släkten och en middag för några kompisar. Jag träffade också Ellinor på stan och åt pommes, var till en blåsig kust med Niclas, Markus och Fredrick,åt kräftor, Robin och jag blev nostalgiska i lekparken vid mormor, jag var och provade nya glasögon, Niclas och jag åkte till hans gamla folkhögskola och badade. Tillsist hade Sevana avskedsfest för att hon skulle iväg till Paris i höst.
 
Det var den andra delen av tre.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0