Nu är sista dagen på året kommen...
 
2015 ser jag fram emot att bekämpa fler motgångar och komma på vad jag ska göra i framtiden. Egentligen är jag rädd för att lova för mycket av rädsla för att bli besviken mot slutet av året och få ännu mer krav än jag redan har på mig. Så därför tänker jag inte gå in mer specifikt på vad det är för "motgångar". Jag har lärt mig det genom åren, att jag behöver ha lite tid på mig med vissa saker och att växa. Men jag hoppas på att jag växer mer och närmare mig en hemflytt och ett jobb eller plugg.
 
Jag har oroat mig mycket för det det här året. Det känns så svårt. Men sammtidigt har jag inte testat ordentligt än. Men snart så börjar väl förhoppningsvis ett nytt kapitel i livet. Kanske inte nästa år dock. Men snart- Tiden går fort.
 
Sen vill jag gärna göra en resa eller två. Jobba lite till. Hålla uppe franskan. Sedans ska lillebror ta studenten också så då blir det kalas. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0