Idag började min lektion 2 så först vid tio hängde jag på låset på stan och gjorde ett ärende (ledtråd -påsen, obseververa att vissa saker ska ut ur garderoben). Sen var jag till skolan vid tolv och pluggade två timmar innan lektionen. Dock vat jag otroligt trött under lektionen eftersom jag har testat på att fasta idag. Men jag orkade med att träna ändå nu på kvällen. Det var förövrigt ett tag sedan jag tränade sist. Men nu ska jag komma igång igen!
 
...och nu ska jag äta mina sista kalorier i form av varma koppen och se reprisen utan dagens säsongsstart av Top Model Sverige.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack ska du ha :D Jag är riktigt kär i dem.

Huvva, räknar du kalorier? :(

2014-02-25 @ 07:30:17
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0