Asos 318 kr och Have2have 498 kr, 398 kr
 
Jag har bestämt mig för att trots mitt köpförbud, köpa mig en ryggäsck. Jag orkar inte släpa på tunga böcker i väskor på axeln och armen längre. Dessutom blir det förhoppnmingsvis en resa eller två i år och då kan det vara bra med en ryggsäck.
 
Dock är den stora frågan vilken av dessa tre som jag ska välja. Den svarta (fanns även i kamel) har jag redan valt bort eftersom det var en aniing för liten. Men de andra då. Silvrig eller fjärilar? Den med fjärilar kan kostar 300 kr om man beställer den innan imorgon då det är 25 % på alla väskor innan söndag.
 
Hjälp mig snälla! Jag kan verkligen inte bestämma mig.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Jag röstar för den med fjärilar, den var superfin :)

2014-02-08 @ 16:46:38
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fjärilarna tycker jag! :)

2014-02-08 @ 17:11:00
Postat av: Isabelle

Fjärilarna tycker jag! :)

2014-02-08 @ 17:11:03
Postat av: Ebayfynd - Billig shopping, för dig som vill inspireras

Fjärilarna tycker även jag :)

2014-02-08 @ 20:42:12
URL: http://ebayfynd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0