Imorse var den en tidig morgon som startade halv 6 för min del. Jag hade en lektion vid 8 - 10 och sen var jag ledig. Jag och Sevana gick då till stadsbiblioteket för att plugga. Vilket var riktigt behagligt och jag kände mig flitig (till skillnad från tidigare i veckan). Före biblioteket var vi förbi bokhandeln. Jag köpte den där fransk-franska ordboken som jag dragit mig för att köpa (insåg att den kanske var nödvändig ändå), plus ett block och tre pennor. Synd bara att jag också sitter på tre böcker som inte används längre i hela kursen. Det var 300 kr åt skogen.
 
Nu på kvällen har jag varit hos frissan och klippt mig halva tiden och pluggat andra halvan. Nu trodde jag att jag skulle missa Revenge men jag han hem.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0