Ikväll har jag jobbat så nu tänker jag slå mig ner framför en film eller tv-serie och äta lite choklad. Förrutom Marabou Sensation hallon så är dessa två min favoritchoklad från Marabou. Daim och jordgubb är också gott. Det fanns dock en mörk marabou premuim med passionsfrukt som jag älskade förr men nu inte finns längre. Men nötter och sånt i choklad tycker jag dock förstör det, är jobbigt och inte särskilt gott.
 
Men förrutom jobb och choklad, pluggade jag i några timmar innan jag gick och jobbade. Fast jag hade planerat att plugga mer. Jag får ta igen det imorgon. Någon som vill slå upp typ 600 franska ord till mig och kanske skriva lite meningar?
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack .. Han är en liten sötnos.

2014-02-22 @ 12:48:55
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0