I finalen av Project Runway sänsong 12 stod Justin, Dom, Bradon och Alexandria. 
 
Justin berättade om sin historia från att gå från helt döv till att börja höra i sin kollektion. Jag gillade idén och jag tyckte han var en otroligt inspirerande människa. Här är mina re favoriter..
 
 
Dom hade verkligen f'ärgstarka och mönsterrika plagg i sin kollektion. Här är mina tre favoriter:
 
 
Bradon hade en otrolig vacker vår kollektion. Jag gillade kombinationen av vårfärger och metallic. Och jag älskar den här första klänningen mest av mina favoriter.
 
 
 
Alexandria hade otroligt fina byxor i sin kollektion. Annars var den lite för blev för min smak men vissa plagg var verkligen coola.
 
:
Bildkälla: Projectrunway.com
 
 

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

Har faktiskt aldrig sett det :OO

2014-02-16 @ 18:15:28
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Emelie

Har aldrig sett de där..men man får inspiration av att kika på bilderna faktiskt!!=)
Sv.åh okej!=) hur är den då, är den skön att ha på sig oså bekväm? =)

2014-02-17 @ 09:22:41
URL: http://nattstad.se/erikssonsmode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0