Vilken dag! Efter en hel pluggdag hemma igår började skolan kl 8 imorse. Kl 10 var lektionen slut och jag satt mig och fortsatte plugga till klockan 2.
 
Efter det var jag så trött men då träffade jag Maria och piggnade till. Vi tog en promenad i regnet, nerpå stan och tog en fika. En liten sådan men det var otroligt trevligt ändå. Vi hade mycket att prata om, speciellt om franska (hon gick samma kurs som mig i höstas). Senast vi såg före var på en tenta i början på året. Vi hoppas på en till fika inom den närmsta tiden med två personer til. :)
 
Sen har jag varit och tränat nu, jag är riktigt trött och hungrig!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det är helt perfekt för man tränar mycket mera då :) och mysfika!

2014-02-28 @ 09:37:02
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Felicia Karlström

Såg mysigt ut!

2014-02-28 @ 13:13:52
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0