Beautifulplacestovisiit.com
 
I lördags (Är det redan en veckan sen?!) bokade jag och Niclas en resa till Paris. Så i Maj får jag äntligen visa Niclas Paris. Som jag berättat om Paris och tjatat på att han måste se det i alla tre år som vi varit tillsammans . Nu ska det förhoppningsvis bli av och jag ska få se mitt fina Paris igen. Dock tror jag inte att jag har förstått det riktigt än. Man förstår väl några dagar innan.
 
Så istället för att hålla på att fira alla hjärtans dag tar vi det i Maj istället :) Förhoppningsvis har jag filat på franskan tills dess också.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Elin

åh så härligt :D
sv: hihi ja :)!

2014-02-15 @ 19:30:38
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0