Lenovo Ideapad G500 - Min nya dator!
 
Eftersom det blev lite krångligt att beställa en HP Pavillion som jag först ville ha bestämde jag mig för att istället köpa denna Lenovo som var lika bra men billigare än HP:n. De recensioner jag läst om HP och Lenovo sa ändå att Lenovo var bättre, tystare och hade gått om HP.
 
Än så länge är jag nöjd. Dock är det lite krångligt nu i början när allt är nytt. Windows 8 verkar dock väldigt smidigt. Jag kommer använda den som istället för min stationära dator. Det känns som den har varit nära på att kollapsa ett tag. 

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Caroline

har också en ny laptop, roligt med nytt men så himla svårt att vänja sig! skriver fel på tangenterna hela tiden för att de ligger lite annorlunda än min förra, undra hur lång tid det ska ta att vänja sig haha:(

2014-01-19 @ 14:43:05
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se
Postat av: Caroline

jag med haha! är väl lite konservativ av mig, tycker inte om förändringar speciellt mkt hehe ;)

2014-01-19 @ 15:15:53
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0