Denna nyårsdag har jag jobbat från 9.30 - 18 och igår jobbade jag också från 9 - 16. Detta gjorde att det blev en tidig nyårskväll för mig igår. Jag sov bara ca fem timmar, så jag som är van att sova 8 el 10 timmar var trött idag(fast det var såklart alla andra också). 
 
Hur som helst firade jag nyår med Niclas. Först åt vi middag med mamma och pappa hos mig och sen var vi hos honom och bakade kladdkaka ( jag kom på idéen med att ha hallonmousse istället för grädde till och det blev bra)  till efterrätt, tittade på mission impossible och skålade tillsist in tolvslaget. Väldigt simpelt men mysigt. Sen får vi inte glömma att Pricken ( hans katt) gjorde oss sällskap också. Sen imorse gick vi upp tidigt för att jag skulle jobba.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0