I början av månaden...
 
Juni är straxt redan över och jag måste säga att det har gått med en rasande fart. Månaden började hyffsat med bra väder. De senaste veckorna har det dock nästan varit som höst med regn och kyla..Annars har jag hunnit med mycket saker. Men månaden har också inneburit lite jobbiga saker också.
 
Detta har jag gjort:
  • Jobbat några dagar.
  • Försäkt att träna lite genom att gå powerwalks med Linnea samt gått på pass med henne och Frida.
  • Firat Niclas som fyllde 20 år på nationaldagen.
  • Haft en heldag med shopping tillsammans med Niclas, hans mamma och bror.
  • Tagit första doppet för i år.
  • Varit på bio med Frida och Linnea och sett The other woman.
  • Gått lite på stan.
  • Varit på bio med Nilcas och sett Malifecent. 
  • Firat midsommar med både min släkt och en del av Niclas släkt.
  • Börjat jobba på min sommarperiod.
  • Firat farmors födelsedag.
  • Varit till Ikea med Niclas.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0